2013-09-04

Det här med att börja skolan efter ett långt sommarlov brukar alltid kännas hyfsat okej ändå, ända tills det att man inser att man faktiskt måste spendera tid på en massa uppgifter. Och eftersom att vi såg film på alla lektioner idag så fick jag inget gjort, men tog tag i filosofin när jag kom hem. Har inget emot det ämnet, tvärtom, och jag skulle lätt ha kunnat skriva en hel novell om det inte var för den lilla detaljen att jag skulle koppla det till både matrix och platon, där sprack Lovisas motivation liksom. Men fick tillslut ihop några rader iaf. Då var det slutpluggat så då fick det bli ett hopp&dressyr-pass med hästapållen istället. Och nu blir det lite idol sen får jag se vad som händer, sovmorgon till ett imorgon är inte det sämsta!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0