En dag kanske du förstår

Onsdag vilket innebär att över halva veckan är gjord, vilket känns gudomligt skönt då denna vecka hittills bara har varit allmänt dryg. Kan ha att göra med alla dagar jag spenderade hemma förra veckan vilket jag har behövt ta igen den här veckan. Men nu återstår bara svenskan sen är jag i fas igen. Tur att jag har sovmorgon imorgon, annars hade morgondagen blivit en plåga. Annars så flöt väl ändå den här dagen på hyfsat bra även om medialektionen hade kunnat bli min död. Drog till hästapållen dirrr efter skolan. Sen inväntade jag Klara som fick agera plugghjälp ikväll. Blev även en liten promenad med henne och Norma. Men nu borde jag ta tag i svenskan med la Camelo och sedan fixa allt inför morgondagens skolkort. Förhoppningsvis blir detta mitt sista.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0