En måndag i September

Måndag, underbara måndag. Ja, måndagar är nog bäst rent schemamässigt ändå, även om median på morgonen kan ta död på en. Och sedan att svenskan var inställd idag gjorde inte dagen sämre, så slutade alltså elva idag, bra deal. Så efter lunch begav jag mig ut till hästapållen för ett dressyrpass som stod på schemat. Tystnaden och lugnet där ute är otroligt, att byta stall är nog det bästa valet jag någonsin gjort hittills. Vi trivs som handen i handsken. Annars så hade jag tänkt spendera den här kvällen på skolarbete, vilket går framåt faktiskt. Så för tillfället är det gamla godingar på spotify och planetforskning som gäller. För övrigt kom mitt skal idag, rattmuffen och dekalerna kom redan förra veckan men idag bestämde sig skalet också för att dimpa ner i brevlådan. Viktig och intressant information, jag vet.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0