Han skulle aldrig någonsin förstå

Bara ordet måndag får en att bli en aning trött, hade dock en lättsam dag då jag bara hade två lektioner på morgonen eftersom att jag skulle till Lycksele och få mina nya inlägg till skorna. Hade visst gått ner mina gamla mer än jag trodde då det kändes som att gå på en golfboll i dom nya, men det blir nog bra efter ett tag. Sen när jag var tillbaka så drog jag till hästapållen, blev lastning idag. Det gick bara bra det, har dessutom löst anläggningskort nu så ska väl ta och dra iväg och hoppträna lite i ridhuset snart. Har väl annars inget vettigt att berätta annat än att jag är väldigt trött och ska försöka mig på att göra en tidig kväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0