I have been try to do it right

Gårdagen startade med en på tok för tidig morgon, men det var det värt när man väl var ute i skogen. Gick med Klara och Norma igår, men vi hann inte gå särskilt många meter eller många timmar innan Uffe hade skjutit. Vi fortsatte gå ett litet tag efter det, men utan resultat. Sen på eftermiddagen kom hovslagarn och skodde hästapållen. Och då jag blev erbjuden en plats på dagens Helen-kurs så avstod jag jakten idag, vilket i sin tur ledde till att jag for ut och umgicks med folk igår. Det var trevligt, sen blev det en lång och skön sovmorgon idag vilket var välbehövligt. Och nu blir det bara att vänta till kursen, får se om jag rider dit han eller om jag får tag på en transport och drar han.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0