Sometimes it's hard, to follow your heart

Okej den här helgen är ju inte direkt något att hurra för, tråkig. Skulle till och med göra skolarbete, men inte ens det kunde jag göra då jag glömt papperna på skolan, och arbetet ska va inne, imorrn? Lyckat, så jävla lyckat. Men får skylla på att jag var sjuk, tror det kommer funka. Så då skulle jag börja skriva om nån planet, men till det fann jag ingen inspiration, så vad gör Lovisa då? Jo hon målar naglarna istället. Hur onödigt liksom? Alldeles för många frågetecken i detta inlägg, men vem orkar bry sig. Negativt blev det också, men ska snart dra på mig alla kläder jag har och dra till hästapållen, pussa på han lite, jaa, en aning hästapstinens.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0