Utfyllnad

Nu när skolan har dragit igång så är det lätt att inläggen blir enformiga och korta så jag tänkte fylla ut det några dagar.

Dag 1 - Saker du skulle vilja göra innan du dör.
Dag 2 - Min familj.
Dag 3 - Någonting du saknar?
Dag 4 - Dåliga vanor
Dag 5 - 5 ställen du skulle vilja besöka?
Dag 6 - Mina bra vs. dåliga egenskaper.
Dag 7 - Mina förebilder.
Dag 8 - Favorit serie/ film.
Dag 9 - Mina must haves just nu.
Dag 10 - Mina drömmar/framtid.
Dag 11 - 10 saker du kanske inte vet om mig.
Dag 12 - Det här får mig att skratta.
Dag 13 - Det här får mig att gråta.
Dag 14 - Min favoritmat.
Dag 15 - Det första jag tänker på när jag träffar en ny människa.
Dag 16 - Min favoritårstid och varför.
Dag 17 - Jag byter liv med någon en dag, vem?
Dag 18 - Mina rädslor.
Dag 19 - Favoritlåten.
Dag 20 - Om jag var tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med.
Dag 21 - Din åsikt om alkohol, droger. 
Dag 22 - Relation eller singel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0