16 långa timmar

Om 16 timmar är opponeringen bortgjord och förhoppningsvis behövs bara några få och små ändringar i mitt arbete. Sedan kan jag lägga det helt åt sidan och ha ett liv igen. Låter helt okej i mina öron, men 16 timmar kan vara en oändligt lång tid. Men det lär väl gå, som allting annat. Har ju trots allt spenderat stora delar av denna dag till det så nu får det gå som det går då jag inte orkar lägga mer tid nu. Förutom det så har jag hunnit med en lektion också, då skulle vi lyssna på kommunfullmäktige. Fick mig att inse att det Storuman behöver är att få in yngre in i politiken. Men det är väl kanske inte det lättaste. Har även motinerat hästapållen idag, eller kanske 500 kilo energipaket med vårkänslor, kul att han också har fart i sig någon gång i alla fall. Nej, nu har jag inte tid med det här längre, en lång dag imorgon och kan tänkas att det blir en sen kväll då det vankas trevligheter.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0