50 dagar kvar och det är nog tur det

Jag tror att alla år i skolan har börjat sätta sina spår, två dagar efter lov och jag är redan less. För tillfället struntar jag fullkomligt i hur mycket omvärlden talar om för mig att jag kommer sakna skolan, just nu gör den mig bara trött, less och irriterad. Men slutet börjar närma sig så det är bara att hålla ut, ett litet tag till. Dock ska det här inte bli allt för negativt, vi har idag bara 50-dagar kvar till studenten och i och med detta så lyxade jag Sofia, Lina och Linnea till det och åt lunchbuffé på Kitas. Vi dissade därmed skolans fisk vilket jag har en aning om att vi inte behöver ångra. Sedan när jag äntligen tog mig från skolan efter hyllningar och facket-föredrag så var det bara att sätta sig ner och börja skriva kommentarena till gymnasiearbetet. I övrigt har inte den här dagen bjudit på så mycket annat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0