Bullar

Efter det att jag sovit dom timmar min kropp kände att den behövde så klev jag upp och påbörjade dagens projekt. Jag skulle försöka mig på att göra bullar, något jag aldrig tidigare gjort. I alla fall inte på egen hand. Men huset står kvar och frysen är fylld med bullar så lite bra gick det ju ändå. Sedan så blev det en pw på eftermiddagen, vädret är bra men blåsten får mer än gärna ge sig en aning. Efter middagen var det hästapållens tur att röra på sig. Skruvade även bort hans broddar så nu får det inte komma mer snö, eller is. Som avslut på den här dagen så blir det lite kvalitetstid med Grubbe. Så sammanfattningsvis så har det varit en bra tisdag på detta lov som förövrigt bara rusar iväg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0