En aning trött i kropp och själ men med en positiv känsla

Håller i princip på att somna nu i skrivande stund, tror det är jordgubbarna som jag köpte ikväll som håller mig vaken. Hur gott som helst, med en smak av sommar. Men har hursom haft en relativt bra tisdag, påbörjade sista momentet i naturkursen idag vilket känns rätt skönt, alla kurser som försvinner är bra kurser. Har dessutom chans till ett rätt bra betyg där också, så ska väl försöka mig på att göra en bra sista uppgift. Dagens långa hål gick åt till att fixa lunch och se på serier, helt okej med andra ord. Efter skolan så gjorde jag min första deklaration, och till min glädje så får jag tillbaka pengar. Kanske inte jätte mycket men mer än vad studiebidraget ger i alla fall så jag är rätt nöjd för det. Var sedan dags för en promenad med Jossvald, blev så vi for en rätt bra bit, från stensele skoterspåret upp till utsikten, utsikten ner och tillbaka till stensele. Inte nog med det, hon insisterade på att vi skulle jogga också. Oh shit, tänkte jag men lyckades på något sätt överleva. Brukar aldrig springa med någon då jag känner mig rätt obekväm med det, och inte så länge heller för den delen, men jag måste medge att det var en positiv känsla. Kanske man öppnar sina ögon och inser att man faktiskt klarar av mer än vad man tror. Men nu håller all energi rinna ur både kropp och själ så det blir nog snart att skalla kudden.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0