En lång men bra dag

Har känts som den här dagen varat i något som liknar en evighet, trodde aldrig att den skulle ta slut. Men nu börjar den närma sig sitt slut i alla fall. Det är inte det att jag haft en dålig dag, tvärtom en riktigt bra men den har som sagt varit lång och jag börjar bli riktigt trött nu då jag hållt igång hela dagen. Inte en lugn stund. Då vi inte hade någon natur imorse så gav det mig ledigt till klockan två, tog vara på den tiden och passade på att dra ner hästapållen till ridhuset. Sedan var det bara att bege sig iväg till skolan även om det kändes lite drygt och smått onödigt, men det är bara att stå ut nu när slutet är så pass nära som det faktiskt är. Väl hemma igen så var det bara att slänga i sig någon mat och sedan fara iväg för att skriva upp jägarexamen vilket gick långt över förväntningarna. Blev godkänd med råge till och med, hade dock otroligt tur med det prov jag fick då frågorna verkligen var som gjorda för mig. Känns skönt att ha det ur världen och nu är det bara att invänta barmark och göra bort skjutningen också. Efter det får det gärna bli höst så jag får göra premiär ensam ute i skogen. Sedan så avslutade jag den här dagen med en lång och välbehövlig pw.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0