Hellre tomt än att bråka med mobilappen

Har inte hunnit starta datorn förrän nu och mobilappen och jag är så långt ifrån vänner som man kan komma ungefär. Men någon viktog detalj i mitt väldigt intressanta liv har ni ändå inte missat. Igår när Klara slutat följde jag med hon upp till Blaiken, åt mat, såg film och lite sådär. Sedan ställdes klockan på tidiga timmar och idag bar det iväg till Skellefteå. Hade förövrigt ingenting på min inköps-lista då jag nyss beställt kläder, men ett par jeans, en tröja och en bikini fick följa med hem tillsammans med lite andra smågrejjeroch några kilo hö. Kände att jag nog var lite optimistisk till den svenska sommaren då jag köpte en bikini, men vem vet, sommaren kanske blir förskräckligt varm. Kan ju även nämna att det inte känns alltför dumt med påsklov nu även om planerna inte är så stora ännu. Annars finns det väl egentligen inte mycket att säga, mina vakna timmar börjar kännas och ögonlocken känns en aning tyngre. Så lite serier på det här får avsluta den här dagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0