Kakor, broder, hoppning och söndag

Och så hade ännu en helg rusat iväg utan att man egentligen hunnit med. Men det är väl bara att gilla läget och tag i måndagen som kommer imorgon. Det ju trots allt bara måndagar nuförtiden som är jobbiga dagar så det är väl rätt okej ändå. Helgen har i alla fall gott åt till lite olika, gårdagen spenderades först uppe på utsikten där vi treor som ska gå bal hade anordnat en "kakfrossa", blev ändå rätt lyckat och vi fick nog in litegrann. Sedan på kvällen for jag iväg till ensamheten för att se vad Sofia och Daniel m.fl hade för sig. Idag har jag däremot inte gjort så väldigt mycket, avklarat ett hoppass med hästapållen och hunnit träffa broder som kom till Storuman ett tvärt över dagen. Nu ikväll skulle jag ha farit ut och rört på mig lite så att jag inte förfaller annars är planerna inte så stora.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0