Regnigt och ruskigt på denna långa torsdag

Långfredagen är inte förrän imorgon men den här dagen har känts som en evighet, och samtidigt som det känns som att jag inte har gjort någonting så har jag ändå hunnit med en del i alla fall. Packade bil och transport med grejjer och häst på förmiddagen för att dra iväg för lite hoppträning, lite teknik men även små inslag av höjder blev det idag. Annars var det rätt slött tills det att jag kirrade en fin tacopaj, eller det liknade kanske mer sallad med lite köttfärs och pajskal. Men gott var det! Ikväll blev det den sedvanliga pw:n med ett avbrott då jag sprang upp till slalombacken och ner igen innan jag fortsatte den vanliga svängen. Benen gick rätt lätt idag, sådana gånger det känns roligt, och de börjar komma oftare. Så nu är det bara att hoppas att det fortsätter så. Och efter dagens regnande så fick jag dessutom sällskap av en halvt skinande sol vilket inte var mig emot.

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0