Skollessheten som kommer smygandes igen

Känns skönt att den här dagen börjar ta slut, har inte varit någon bra dag. Vet egentligen inte varför men känner mig bara allmänt less vilket är lite irriterande då allt är väldigt bra just nu. Kanske så att skollessheten börjar skölja över mig igen, men då får det väl vara så då. Annars så har dagen bara bestått utav medialektioner (kan vara det jag är less på också, mycket möjligt!), förmiddagen gick mest åt till vårt nya projekt som är att filma och intervjua politiker. Så det var ju inte så ansträngande i alla fall. Slutade tidigt så tog mig tiden att göra absolut ingenting efter skoln vilket var ganska så skönt faktiskt. Efter middagen så begav jag mig iväg till hästapållen för ett pass på banan. kände inte för att gå in igen efter det så bytte bara om och gick sedan ut på en lång pw, det var otroligt härligt. Älskar denna årstid. Det var väl min dag det och trots sovmorgon imorgon så ska jag nog krypa isäng i tid ikväll så att jag samlar på mig några välbehövliga immars sömn.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0