Två dagar i en

Att det inte blev något inlägg igår var ett medvetet val. Tiden fanns men anledningen är enkel, jag hade verkligen ingenting att skriva om då jag gjorde absolut ingenting igår ungefär. Tog en lång pw, valpmyste och gjorde en tidig kväll då jag var trött. Intressant, eller hur? Nej. Kan väl inte påstå att denna dag bjudit på några större äventyr den heller men två dagar fyller ju i alla fall ut lite mer tomrum än en. Har haft en lugn dag och inte gjort något nämnvärt eller vettigt direkt. Men ikväll så tog jag ut hästapållen på tur. Isen har smält bort så att sandbotten är framme vilket gjorde valet att fara ut efter strandkanten självklart. Så intressant är väl ungefär så man kan sammanfattta denna dag. Men det är ju lov så då får man lov att göra inegnting ibland. Har väl inte tänkt att alla dagar ska vara så göromåls-fattiga, utan ska nog lyckas fördröja tiden med lite smått och gott.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0