Välkomnar ännu en helg

Helgen är här och jag är tröttare än tröttast, så det passar ju rätt bra. Har inga speciella planer för helgen, vila ut och sedan skulle jag ha hunnit förbi hos Rebecka ett tvärt också och sett hennes nya lilla voffe, pussa på pojkvännen lät också lockande. Så en för tillfället helt oplanerad helg, vi ser helt enkelt hur den slutar. Den här dagen har däremot haft fullt schema fram till nu ungefär. Först en lektion på skolan, sedan iväg till hästapållen där en långtur var planerad. Och lång det blev den, drygt 2 mil och tre timmar senare var vi tillbaka. For sedan hem och kirrade middag, hann sedan med en liten pn innan jag for iväg och skulle byta bal i hagen. Det misslyckades däremot då saaben inte orkade och fick inget fäste. Så det måste helt enkelt lösas på annat sätt. Men nu tänker jag i alla fall inte göra något mer idag för tröttheten har övertagit både huvud och kropp, så en natt med mycket sömn är något jag ser framemot.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0