Valpmys

Måste erkänna att jag faktiskt tycker måndagar är helt okej, visst är det lite extra jobbigt att kliva upp när man är van att få sova länge efter helgen. Men annars, det finns betydligt värre dagar. Kan väl inte påstå att jag gjort vidare mycket idag, det är rätt dött på skolan för tillfället då gymnasiearbetet är klart och vi mest jobbar praktiskt på median. Men det är skönt, finna tid till annat och faktiskt hinna leva också. Dock är jag lite orolig över att detta är lugnet före stormen, att det sista rycket kan bli kämpigt. Så det gäller att ta vara på den här tiden när det inte är mycket. Drog iväg till Kaskeluokt efter skolan och har inte gjort mycket alls egentligen. Försökte mig på att ifxa naglarna lite tvärt vilket blev katastrof, men finns det något som är jobbigare än att måla naglarna så är det att ta bort det man har målat. Så resultatet sitter helt enkelt kvar. Sedan så har jag även hunnit med att mysa med puppisarna som faktiskt har gått och blivit söta efter sitt korv-stadie med stängda ögon, 8 små söta huliganer.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0