Vi hade i alla fall tur med vädret

Blev en tidig morgon för mig imorse då vi drog iväg mot sorsele hållet för att fiska. Jaa, eller sorseles kommun i alla fall, men såpass långt att vi till och med kom in i norrbotten. Fråga mig inte vad stället hette för det har jag inte en susning om och utan fisk blev vi då också för den delen. men vädret var precis så som vårväder ska vara och jag tror till och med att mitt kritvita ansikte fått en aning mörkare nyans. När jag kom hem igen så promenerade jag till statoil för lite planering med Josefin, följer nämligen med henne till Umnäs imorgon efter hon slutat, vilket nog kommer bli trevligt. Sedan fortsatte jag min vanliga gå-runda med samma avbrott som igår med en löptur upp till slalombacken. Känns förövrigt som jag kommer däcka snart vilket nog är lika bra så jag orkar med morgondagens äventyr samt att morgonens tidiga timmar börjar sätta sina spår.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0