En aning trött i kropp och själ

Imorse var det sådär äckligt jobbigt att kliva upp, det var kallt utanför täcket, jag hade alldeles för få sömntimmar i bagaget och hade en känsla av att det var mycket jobb idag. Den känslan stämde väl i och för sig ganska så bra men vetskapen om att det var fredag gjorde det hela en aning lättare. Har varit en rätt aktiv dag idag så att få sova länge imorgon känns som lite lyx, efter jobbet så inväntade jag bara att Mathilda skulle sluta för att sedan för att sedan dra till gymmet. Upptäckte att det finns oerhört många muskler som uppenbarligen används för lite. När jag kom hem därifrån så bytte jag bara om och drog ut med hästapållen. Så nu är jag nöjd och tänker snart krypa isäng, kan vara bra att ladda lite batteri inför morgondagen. Årets sista talludde och jag tror att det vi kommer kunna få det mycket trevligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0