En fredagkväll

Så var äntligen fredagen och helgen här, var så otroligt trött imorse men upp tog jag mig och iväg till jobbet. Fredagar är oftast väldigt bra dagar då det inte är så mycket, och det var inget undantag idag. Annars så är planerna för kvällen några stycken faktiskt, ska först iväg och motionera hästapållen nu, sedan ska bilen sköljas av så den är redo för morgondagens uppdrag och sedan ska jag kidnappa med mig Sofia och jag ska skjuta lite och håller vädret i sig så blir det nog kneeboarding också, vilket Sofia aldrig lyckades prova sist hon skulle. Det låter som en väldigt bra plan för denna kväll. Så ni får väl försöka att ha en lika bra fredagkväll ni andra också.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0