Har det varit rökit idag?

Ni anar inte hur underbart skönt det är att höra hur regnet smattrar, inte för att det är speciellt kallt ute men lite kyligare än i solstekan blir det i alla fall. Fick en sådan otrolig längtan efter hösten idag och saken blev inte bättre när jag spenderade kvällen på skyttebanan. Annars så har det varit en rätt händelselös dag, jobbat och blivit halvt rökt i min lilla gula bil, ingen med facebook kan ju i alla fall ha missat att kommunen var rökbelamrad idag. Är det inte snö, då är det sol och är det inte sol så är det åska, och när det inte åskar ja då röker det, väder och klimat är uppenbarligen heta samtalsämnen på den berömda ansiktsboken. Så fläkten fick åka av vilket resulterade att jag smälte bort istället. Men lyckades överleva och förutom att skjuta så har jag hunnit med en hel del designpyssel nu på kvällskvisten, och det går mer än framåt nu. Och med det sagt så kan jag avsluta med att visa en ovisad bild ifrån balen. Så seriösa vi var jag och min broder.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0