Idol kom med hösten

Har spenderat min lediga måndag på ett mycket bra sätt tycker jag, tog en sovmorgon och gick sedan in på banken för att fixa det sista och avsluta nordea-kontot helt så nu är det enbart handelsbanken som gäller för min del. Efter middagen så drog jag och hästapållen iväg till ridhuset för lite hoppning, bana med lite teknik-tänk. Gick otroligt bra, tror han har gått och tränat hoppning mentalt i sommar. Jag är då mer än nöjd. Han fick även flytta tillbaka till betet ute på luspnäset idag vilket känns skönt. Annars kan jag bara säga att jag njuter till fullo av vädret vi har, älskar detta då det känns friskt i luften och man faktiskt kan gå och halvfrysa lite. Och att dessutom idol började ikväll ger en bara mer höstkänslor, jag älskar verkligen denna årstid som är på ingång! Men nu blir det nog paradisehotel, har aldrig i mitt liv sett ett avsnitt men Linnea har lurat i mig att se det nu, så jag ger det väl en chans.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0