Kamelmys

Imorse var jag väldigt nära på att försova mig, hade tänkt att jag inte skulle behöva ställa någon klocka då jag inte skulle vara hos sjukgymnasten förrän klockan 11. Men i tid var jag och det kan jag nog tacka Rebecka för då det var hennes sms som fick mig att vakna. Fick bäckenet tillbaka draget och bröstryggen, ländryggen och nacken utknäckt. Så nu känner jag mig rörlig som en 19 åring igen vilket är positivt. Efter besöket där så blev det en fikadate med Sofia och Daniel, vi smed lite planer och pratade om allt möjligt. Mycket trevligt och välbehövligt. Kvällen har jag däremot spenderat med Kim, våran plan var att försöka plocka hallon, det hela slutade med ytterst få hallon, kvarg och idol. Helt okej avslut på den här dagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0