Måndag

Klev upp i rätt bra tid imorse som planerat, for sedan på gymmet och förhoppningsvis så kommer det någon träningsvärk smygandes. Var även förbi på polisstationen på förmiddan för att fixa lånetillstånd. Och på eftermiddagen blev det ett pass på hästryggen innan jag körde upp till Kaskeluokt och sedan dess har min dag varit lite lätt händelselös. Men de har varit rätt skönt och lite välbehövligt kan jag tro då det finns aningar till en förkylning. Men har stoppat i mig c-vitamin i mängder i hopp om att det stannar där. Annars så är det ju måndag idag vilket innebär att både idol och paradise går igen, så ska bara se färdigt det innan jag viker in årorna för denna dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0