Nu är sommaren 2014 officiellt över

Så var det söndagkväll igen, men för mig gör det inte så mycket eftersom att som det ser ut nu så är jag ledig i veckan. Vilket kan ändras rätt fort men ändå. Menmen, igår var det i alla fall som jag nämnt dags för den sista talludden, en mycket bra kväll och en bra avslutning på sommaren 2014. Några bilder togs däremot inte under kvällen för min del, jag lägger mitt hopp på Sofia när det gäller det och hoppas att hon delar med sig av dom. Och idag så blev det en skön och lång sovmorgon innan jag sedan packade in hästen och drog till ridhuset för hoppträning, ett litet genrep inför vad som komma skall. Så taggad! Gick dessutom hur bra som helst så jag har ingenting att klaga på. Annars har det varit en lugn söndag och ska så förbli, ska försöka ta mig i säng nångång så att jag inte sover bort hela morgondagen då jag har lite grejer jag ska göra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0