Promenadande

Att få vakna upp utan alarm var obeskrivligt skönt, så med en sådan bra start på den här dagen så gjorde jag den ännu bättre med en timmes morgonpromenad. Sedan så for jag till Storuman eftersom att hästapållen också skulle ha sin dagsmotion. Efter det kände jag mig rätt nöjd så då gjorde jag det här berömda ingenting i ett ganska bra tag, och det var inte helt fel det. Men ikväll tog jag mig ut på ännu en promenad innan jag strandade i soffan där jag är kvar än. Känner mig rätt gammal då klockan just passerat tolv och det känns som att ögonen ska falla igen när som helst. Men blir nog vaken ett litet tag till innan john blund få komma och hälsa på. Det är ju trots allt bara söndag imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0