Att lyssna på samvetet och inte hjärnan

Känner mig rätt nöjd med denna dag nu när jag kryper isäng, trots att det blev jobb hela dagen så lyckades jag på något vis fixa alla dom där grejerna som jag skulle göra någon dag jag var ledig. Sedan hade jag tänkt låta resten av kvällen bestå utav att göra ingenting, men det samvetet tog över. Så iväg på gymmet bar det, och ja jag erkänner, jag har medvetet hållt mig därifrån senaste tiden. Anledningen till det? Enkel. I och med nystarten och flytten av gymmet så har det kryllat av folk där, jämt. Och allt är så öppet och nära nu, det finns liksom ingen liten vrå man kan gömma sig i. Och jag, med en självkänsla på 0 känner mig oerhört obekväm så. Men jag gjorde det och idag fick benen jobba, vilket jag i efterhand insåg va lite dumt då jag numer går till och från gymmet.. Trappuppgångarna imorgon kommer bli roliga. Kan även passa på att bjuda på min favoritdel inne i mitt place, hallspegeln.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0