Finaldags

En sån dag, både huvud och kropp är helt slut på. Både storumanblad, julkort och klump i mängder är är inget jag skull föredra varje dag. Har alltid trivts i min lilla fiat men idag hade jag nog ändå föredragit barnen. Aja, bara fyra dagar till innan julkaoset är över.  Efter jobbet bröt jag det lilla vardagsmönstret och for till skarven med Klara och Kim. Mat, prat och kortare hår blev det. Så nu finns det inte mycket hår kvar på detta ljushuvud, men det var behövligt. Annars har jag sett finalen av paradise ikväll, lite konstigt det där, har aldrig tidigare år sett ett enda avsnitt men i år har jag följt det slaviskt och inte missat ett enda. Fråga mig inte varför då det egentligen är väldigt dåligt. Men i brist på annat kanske. Och nu är det verkligen på tiden att skalla kudden annars lär jag aldrig palla morgondagen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0