Julen 2014

Så hade både julafton och juldagen passerat detta år också. Har haft en bra jul tillsammans med familjen, sjukt nöjd över alla julklappar är jag också, sedan att jag numer rullar fram efter all julmat är helt enkelt något jag får ta. Att vi fick både snö och kyla såhär lagomt till jul var ju också passande. Men hursom, denna juldag har jag inte gjort så speciellt mycket, for iväg till hästapållen som just nu står på en liten vintervila. Sedan åkte jag upp till Kaskeluokt igen, här blir jag kvar tills imorgon någongång. Tog helt enkelt lite semester från livet. Men nu ska jag snart ta och sova, lång dag imorgon då det är hemvändarfest på hotellet. Hur kvällen blir vet jag inte riktigt än men blir säkerligen bra hursom!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0