Lite sömn när dagsplaner ändras

Gråt inte mera, jag är här nu, säger jag och citerar Andte. Och kanske har ni saknat mig i min frånvaro lika mycket som vi saknade alla papper som han alltid kom släpande på, tio skollessa tredjeårselever som vi var. Men igår tog tröttheten överhand och jag bytte ut bloggandet mot ett avsnitt paradise, smart val om ni frågar mig. Ligger några avsnitt efter nu då jag aldrig lyckas hålla mig vaken, men igår när jag ändå skulle få sova ut idag så tog jag mig tiden. Men det där med att sova ut det sket sig, halva sju ringer telefonen och blev blixtinkallad på jobb. Så det blev lite för lite sömn inatt och en hel dags aktivitet, resultatet av det är helt enkelt en trött Lovisa. Men snart helg och imorgon är det brev och inga barn, så då spelar det inte så stor roll ifall tröttheten försöker påverka humöret.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0