Redan advent och december

Okej jag ska erkänna, igår glömde jag helt och hållet bort bloggen, mitt i adventsstök, flyttkartonger och uteritter. Därav denna tystnad. Och idag hade jag lite ärenden jag skulle uträtta men det sket sig och blev istället jobb hela dagen. Och om jag är trött nu? Jo, barn är verkligen energikrävande. Men som klyschan säger, cash is king. Vissa av dom är ju faktiskt lite söta också. Men dom där ärendena får helt enkelt bli en annan dags bekymmer. Och förutom jobb idag så har jag inte hunnit med mycket annat, halvsovit i soffan så frflyttade mig till sängen och ska väl halvsova här nu till paradise. Lät som en bra plan det.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0