Work, eat, sleep and repeat

Efterlyser min energi som lyst med sin frånvaro nu i några veckor, har varken lust eller ork till att göra något som frångår vardagen. Det är verkligen work, eat, sleep and repeat. Jobbigt och framför allt fruktansvärt tråkigt och meningslöst. Tur att jobbet i alla fall behöver mig nu annars hade jag mest troligt suttit hemma och dammat över. På tal om jobbet så gick det bra, om än man märker att julen närmar sig med stormsteg, mängden lär nog trappas upp längre fram i veckan också. Tog sedan även tag i lvet litegrann ikväll och körde gymnastikhoppning med hästapållen. I uppvärmningen kändes han oerhört seg så förväntade mig en hel del pet, men inte det. Han lyfte på bra och nuddade inte en enda gång tro jag. Fina språng blev det också så jag är nöjd. Och det mina vänner, det var min tisdag det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0