10 centimeter klabbsnö

Tror att den där söndagsångesten som aldrig dök upp igår blev lite försenad och kom idag istället. Nemen det har verkligen varit en trög dag och ändå så var första lektionen inställd. Men lyckades i alla fall göra bort en redovisning på median, bara en till som återstår imorgon på naturen då. När jag kom hem så hamnade jag framför OS en stund, men höll på somna och jag visste att om jag gjorde det så skulle jag inte få någonting gjort ikväll så jag satt mig istället med svenskan. Lyckades få ihop lite drygt 600 ord så den får helt enkelt anses som klar, orkar inte förättra den. Så då var det bara att tag i kvällens andra plan vilket var en springtur, hade tänkt att inte fokusera på farten utan mer på tjurskalligheten vilket nog var ett smart drag då det var oplogat och klabbsnö. Men nu avslutar jag det här och kryper istället ner framför ett avsnitt av farmen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0