En såkallad lillördag

Onsdagar är tråkiga dagar, verkligen. Och ändå så kallas det lillördag, ser verkligen ingen likhet mellan onsdag och lördag. Lördagar får man sova, har inte en enda medialektion och får göra precis vad som faller en in. Jaa okej då, inget hindrar mig väl egentligen för att göra dessa saker på en onsdag då gymnasiet faktiskt är frivilligt. Men det känns väl inte riktigt optimalt att skippa det då det inte ingick i min livsplan att bli ett soc-fall. (Inget illa menat, bara inte min plan..) Så jag skippar lillördag och ser denna dag som den onsdag det är. Och som jag nämnde så har min dag bestått av medialektioner, inte det roligaste men inte konstigt med tanke på att förutom media läser jag bara två kurser. For i alla fall hem tidigt idag, skippade lärverkstan. Hann då med en powernap innan jag lagade middag. Och kvällen spenderade jag på hästryggen ute i skogen. Helt okej avslut på denna dag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0