Fredag, helg och ändrade planer

Att släpa sig upp för att ta sig igenom en lektion på fredagmornar är alltid lika motigt. Det känns lite onödigt ibland, för det första att det bara är en lektion och för det andra att man (jag i alla fall) nästan aldrig får något gjort på den, kanske beror på att det är fredag och helgen hägrar. Men som alltid far jag dit och fick faktiskt en uppgift inlämnad, en uppgift som jag förövrigt nästan hade gjort klart en gång men råkade radera, så var tvungen att göra om. Dog litegrann då. Efter skolan så blev det inte mycket gjort, blev en rätt lång powernap vilket var skönt, har sovit lite halvdåligt i veckan så det vara antagligen behövligt. Sedan så har jag hunnit en sväng till hästapållen och nu hade jag tänkt ta det lugnt och varva ner. Kvällens planerade utgång blev uppskjuten till morgondagen, vilket nog är lika bra. Man är ändå alltid mycket tröttare på fredagar så. Men ni får ta och ha en bra helg allihopa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0