Gårdagen såhär i efterhand

Hade fullt upp hela dagen igår, därav det tomheten på denna blogg. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga och jag kan väl sammanfatta min lördag med några rader i alla fall. Hade först en natt med orolig sömn så det där med att sova ut gick inte riktigt som jag hade planerat. Menmen. Och sedan på morgon så bar det av direkt till skarven eftersom att mormor hade fyllt år nyss och på hemvägen så for vi förbi myrträsk ett tvärt. Väl hemma så skulle middag hinna intas och hästapållen motioneras innan jag skulle följa Kim till Vilhelmina. hann just så pass ner från hästryggen innan vi var på väg. Jag är väl egentligen inget stort fan av Villis men ibland kan det ju va kul att se något annat och jag hade ändå trevligt. Och när alla drog på hotellet så drog jag och Kim hem så det blev inte jättesent vilket var skönt då min dåliga sömn hade satt sina spår och jag slocknade ungefär i samma stund som jag skallade kudden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0