Helt okej med en söndag

Så hade en vecka gått och det är återigen söndag, men det känns ändå rätt bra. Känner mig laddad för att ta mig igenom ännu en vecka och på torsdag blir det ett litet vardagsbrott då vi åker iväg på noliamässan, så det känns helt okej. Och denna söndag har mest gått åt till hästapållen, först ett dräparpass idag och sedan så drog jag iväg och hämtade två balar åt han. Fet kåpvagn, dåliga bakdäck och oskottade vägar var kanske inte optimalt men allt gick som planerat och tofyn slapp smaka diket. Ska i alla fall avsluta denna dag med att fara iväg till Grubbe. I övrigt kan jag ju nämna att jag är slutkörd i både kropp och huvud så nattens sömn är något jag ser framemot.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0