I'm yours to keep

Körde som jag nämnde till Blaiken igårkväll, där vi gjorde lite allt möjligt, bland annat förtärde en massa ätbara godsaker. Blev inte så jättesent vi tog oss därifrån, vilket är en fördel då man kör åt Kim. När vi kom tillbaka till Storuman så for jag vidare till Grubbe, for hem idag nångång och sedan dess så har jag typ bara hunnit städa och slängt bort halva mitt liv känns det som. Mycket saker man hinner samla på sig på snart 19 år. Och några större planer för den här kvällen har jag inte, hade tänkt försöka hinna med en liten pw och sedan är ju farmen en självklarhet också. Sedan så är det måndag imorgon vilket inte kändes så lockande, men det är bara att försöka pallra sig upp på morgon och bita ihop.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0