Inga utlandsresor för min del

Har haft en relativt bra dag, för att vara onsdag, då onsdagar betyder som vanligt en massa media. Men tro det eller ej så JOBBADE jag faktiskt på bra. Jag vet att ni är förvånade men ibland så har jag mina stunder. Men var som vanligt inte så ambitiös att jag orkade stanna kvar på lärverkstan och göra gymnasiearbete, nejdå. Så for istället hem tidigt och gjorde? Absolut ingenting, vilket var det bästa på hela dagen, typ. Men sedan for jag och hämtade hem brodern som har återvänt efter några månader i Nya Zeeland. Och trots historier, bilder, videor och upplevelser så är jag inte det minsta sugen på att åka utomlands. Nej, tvärtom, inser ännu mer varför jag är bosatt här jag är. Annars så har denna dag inte bjudit på något mer magnifik och lär så heller inte göra. Så det är lika bra att slå igång farmen och förbereda inför morgondagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0