Två år

Har väl egentligen inte så mycket att säga om denna dag, en måndag. Lite halvt tråkig dag men fick i alla fall något gjort på gymnasiearbetet, rätt mycket faktiskt. Annars så fick jag hem min balklänning idag, den passa till och med, kändes väldigt bra det. Efter skolan så körde jag Kims bil ut på service och kvällen har spenderats framför tv:n. Rätt skönt för att trots att jag lyckades sova 10 timmar inatt känner jag mig trött och alldeles tom. I övrigt finns inte mycket att säga om denna dag förutom att det idag är precis två år sedan jag fick hem Leo. Två år av skratt, svett och tårar. Den varelse som fått mig att tro på mig själv då andras ord om att jag aldrig skulle klara av honom gav mig motivationen och viljan att aldrig ge upp. Och kanske är det så att han är min enda starka sida här i livet, det enda som får mig att känna att jag faktiskt klarar av något.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0