Vi är på gång

Att det är helg känns helt okej och att få sova så många timmar man själv behagar känns inte heller helt fel. Denna lördag har hittills inte bestått utav så mycket, en promenad med Norma och ett dressyrpass med hästapållen. Men det har varit rätt skönt ändå så. Dock så borde jag egentligen börja göra någonting nu; gå ut och sätta i bilen, tanka, duscha, fixa mig och sedan dra iväg och hämta Sofia och Daniel. Sedan så blir det middag på Kitas innan kvällens roligheter. Känns som att kvällen kommer att bli bra och att vi kommer att ha kul. Det brukar vi i alla fall ha så jag är inte alls orolig över den saken. Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, bara att börja beta av planerna så ses vi en annan gång.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0