Vi upplever alla mer eller mindre skollesshet

Även om det blev en natt med mycket sömn så var jag tröttare imorse än vad jag varit på länge, rent utav smärtsamt att lämna sängen. Men plikttrogen som man är så kliver man upp än hur mycket det tar emot och väl på skolan så hade jag halvt vaknat till så jag kunde göra bort redovisningen på naturen. Känns skönt att ha gjort bort det, Har för tillfället ingen uppgift ogjord om man bortser från gymnasiearbetet vilket inte har hänt det senaste halvåret känns det som. Men tog faktiskt tag i gymnasiearbetet litegrann på hålet så att jag i alla fall gjorde lite nytta. Känns som de flesta är rätt skolless nu, energin saknas och för varje ny uppgift känns tyngre än den andra. men det är bara att kämpa vidare, det är inte alltför länge kvar nu. I övrigt har denna tisdagskväll spenderats på jägarexamen, som jag förresten också börjar bli halvless på men det är bara att ta tag i det ändå. Men nu avslutar jag den här kvällen med sängen, serier och en tidig kväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0