Året var 2013

2013 kan jag beskriva som roligt och som en känslomässig bergochdalbana. Har spenderat mycket tid med mina vänner och vi har haft sjukt kul under årets gång. I februari fyllde jag 18 och i mars så togs körkortet. Båda gav väl i sin tur lite större friheter och körkortet gav nya möjligheter. Blev otroligt många sena kvällar som chaufför och dessa kvällar har varit minst lika roliga som dom där jag själv behövde chaufför. Något annat som jag kommer minnas från detta år är five-besöket med Linnea och Sofia, ammarnäskörningarna i påskas och som vanligt så var talluddarna också lyckade. Självklart är det många fler minnen men det skulle ta för lång tid att skriva allt. Sedan så har året också bestått av oerhörda framgånga med min hästapålle, ett år helt utan motgångar för vår del kan jag nästan säga. Men även fast året har varit fyllt med mycket glädje så har det känts som att det har varit något som saknats, något som dragit ner all glädje. Men det hör väl livet till har jag antagit. Och sedan efter en sommar fylld med både jobb och roligheter så började skolan igen, sista året av gymnasiet och jag tror aldrig att jag har varit så skolless som jag varit denna termin. Riktigt segt har det gått. Men det gick och terminen tog slut och så gjorde också 2013, och inte hade jag väl kunnat tro att det skulle få det slut det fick. För i dagsläget står jag med både fina vänner, en drömhäst och en fin familj men också en fin pojkvän. Men det är en liten annan historia det, för den är lite längre den. Och nu har jag insett att det nog var det som saknades i mitt liv. Hursom så har i alla fall 2013 varit väldigt bra, och förhoppningsvis blir 2014 minst lika bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0