Can you se the future?

Då satt man här, än en dag, i soffan, hemma, efter en skoldag. En dag går så otroligt fort, snart är man gammal och livet har passerat. Pretty tragiskt kan man tycka. Men det är ju så det är för alla så det är ju inte mer än rättvist. Fast just idag idag så kände jag att tiden gärna kunde gå lite fortare, kände en längtan efter att utforska livet, vidga vyerna och se vad livet erbjuder, vart man hamnar och vilka jag har omkring mig. Ja, jag blev lite nyfiken helt enkelt. Ser framemot dagen då jag vet allt det där men samtidigt vill jag inte gå framåt då framtiden är skrämmande ändå. Tjorvigt. Aja, tids nog vet jag och tids nog måste man möta framtiden. Live with it. Som sagt, tillbringat min dag i skolan, ge mig höstlov nu tack.

LotsOfLove heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0