Ni får ursäkta min okreativa rubrik, men jag hade tänkt ut en annan men så just innan jag skulle skriva detta inlägg så tittar jag på Radarparets blogg och än hur liten chansen är så hade dom lyckats skriva exakt samma rubrik. Nog om det, kanske ska tänka på innehållet i inlägget också, nog om dagens händelser inte direkt varit något får intresseklubben men hur som. Onsdagar är rätt tråkiga dagar, men ändå helt okej då dom går rätt fort. Sedan hade jag min sista psykologilektion, skönt att bli av med kurser men tråkigt nog ska den kurs som fakiskt är intressant försvinna. Efter skolan så drog jag iväg till Blaiken för att hämta mat åt hästapållen, han blev glad han. Annars har kvällen bestått av farmen, vilket lär bli en standard nu i 47 dagar till typ.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0