Hur bra du lyckas spelar ingen roll, huvudsaken du försöker

Idag är en bra dag, trots att det är måndag och att det blev alldeles för få timmar sovda inatt. Varför den är bra vet jag inte riktigt men det har infunnit sig en postiv känsla, kanske beror på att dagen flöt på i bra fart och att jag faktiskt fick någonting gjort i alla fall och för att de flesta saker i livet faktiskt går bra nu. Sedan hann jag med ett besök hos optikern vilket är positivt nuförtiden eftersom att min syn förbättras. Tog mig även i kragen och beställde ett par nya skor idag, som inte var gratis, men mina fötter kommer trivas vilket dom inte direkt gör i alla skor så det kommer förhoppningsvis bli värt det. Och nu ska jag avsluta denna dag med att dra iväg till hästapållen, slut på hans lilla vintervila nu och han ska börja sättas igång. Underbart.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0