Hur jag når mina mål

Tisdag och enbart två schemlagda lektioner och idag kan jag säga att det var behövligt med ett stort hål. Var väldigt trött imorse på första lektionen så på hålet for jag hem, gjorde lunch och sedan halvsov jag till serier, otroligt skönt. Så eftermiddagens lektion gick rätt bra, även om vi fick en uppgift där vi ska redovisa om hur man når de betyg man vill ha eller sina livsmål. Hur ska jag kunna beskriva hur jag når mina betyg när jag inte ens vet det själv, jag menar jag är ju inte direkt överambitiös och har ingen speciell pluggteknik. Men ändå kan jag nå helt okej betyg. Blir en intressant redovisning det där. Annars då? Jägarexamen ikväll som så många andra gånger. Och sedan tar jag och brummar vidare upp till Kaskeluokt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0