I'm on the right track

Att starta dagen med en lång sovmorgon är inte helt fel på en torsdag, dock lyckas jag alltid ta det för lugnt när jag har tid på mig och så slutar det med att jag får stressa ändå i slutändan. Men väl på skolan så gick dagen rätt bra, till och med median flöt på och sedan känns det rätt bra att det snart är två kurser som försvinner snart. Och vart fick jag all denna positivitet ifrån? Ingen som vet, kanske är inne i ett flow nu. Hämtade sedan tillbaka saaben som fick åka tillbaka till bildoktorn lika snabbt, ibland är man rätt glad över en volvo, hur svensk den än är. Sedan har även hästapållen fått motionera och nu så intas soffläge och en tekopp som uppladdning inför morgondagen. Ingen sovmorgon då inte, men det är ju i alla fall fredag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0